RSS

Yalanci Cezerye – Zehra Ceker

08 Kas


Yalanci Cezerye

Malzemeler:

1 kilo Havuc
1 paket Eti Biskuvit
1 su bardagi Toz Seker
1 su bardagi Ceviz
1 su bardagi Hindistan Cevizi
2 yemek kasigi Tereyagi

Yapilisi:

Havuclari rendeleyip, bir bardak sekerle bir tencerede suyu cekene kadar karistirilarak pisirdim.
Soguduktan sonra, biskuvitleri ufalayip icine karistirdim. 2 yemek kasigi tereyagini ve cevizi icine koyuk bir guzel yogurdum. Sonra kucuk bezeler halinde yuvarladim. Bir tepsinin icine hindistan cevizini doktum, ve yuvarladigim bezeleri hindistan cevizine iyice kaplayincaya kadar yuvarladim.

Afiyet Olsun
Zehra Ceker

 
7 Yorum

Yazan: Kasım 8, 2005 in Genel

 

7 responses to “Yalanci Cezerye – Zehra Ceker

  1. yemekvebiz

    Kasım 8, 2005 at 5:08 pm

    Zehra ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar teşekkürler bizimle paylaştığın için..

    Sevgilerimle
    Figen

     
  2. yemekvebiz

    Kasım 9, 2005 at 1:44 am

    Sevgili Zehra

    bu tam zipziplik, yapacagim bende,
    tesekkurler sana, yapip bizlerle paylastigin icin…

    Zeynep

     
  3. mine

    Kasım 11, 2005 at 6:01 am

    Cok guzel gorunuyor resimde. Hem de hafif bir tatli olmus. Eline saglik valla..

     
  4. ozge aran

    Kasım 11, 2005 at 5:09 pm

    ellerine saglik diyim ilk once.. bu tatli benim yillar once lise yillarimda ogrendigim bir tatli idi. bir arkadasimdan ogrenmistim ve hemen hemen her hafta yapardim. sonra yapmaya yapmaya unuttum tarifini ve adini dahi bilmedigim icin bir daha da bulamamistim. gorunce ne akdar sevindigimi anlatamam herhalde.. harikasin
    sevgiler
    ozge

     
  5. Anonymous

    Şubat 5, 2007 at 9:21 am

    This is very interesting site… » » »

     
  6. Anonymous

    Şubat 23, 2007 at 4:28 pm

    Very cool design! Useful information. Go on! » » »

     
  7. Anonymous

    Mart 16, 2007 at 10:10 am

    This is very interesting site… here

     

Bir Cevap Yazın

 
