RSS

ETİMEK TATLISI

27 Ara


Etimek Tatlısı
Malzeme Listesi
Malzeme Adı Miktar
Eti Light Etimek (dilim) 10 dilim
Süt,yağsız, (250 ml) 2 Su bardağı
Çilek (gr) 200 gr
Şeker,(20 g) 1 Yemek kaşığı
Un (buğday) 25 gr
Nişasta 2 yemek kaşığı

Yapılışı
Süt, şeker, 2 tatlı kaşığı nişasta ve unu karıştırın, ocağa oturtun, yavaş yavaş karıştırıp muhallebi yapın. 5 Etimek’e hazırladığınız muhallebiyi sürün diğer beş Etimek’i üstüne kapayın. Kalanını da üstüne sürün, soğutup çileklerle süsleyin ve tüketin. Afiyet olsun:-)

 
2 Yorum

Yazan: Aralık 27, 2005 in Genel

 

2 responses to “ETİMEK TATLISI

  1. kendini

    Aralık 27, 2005 at 4:57 pm

    hülya ellerine sağlık canım en son bayatlayan etimeklerim için şerbet yapmıştım sonra a allah allah ne yapıyorum ben ya deyip atmak zorunda kalmıştım daha mart sonunda falan o zamanlr 78 kg falandım bir daha da yemedim iyi ki yememişim yoksa 70i göremezdim!!
    ama light bişeye benziyor ve ben muhallebiyi çoook severimm !!!!!
    yine bayatlamakta olan etimeklerim var şu tatlıyı yapıp değerlendirsem mi??

     
  2. HULYA

    Aralık 28, 2005 at 7:54 am

    Afiyet olsun canım! Ben biraz tatlı düşkünüyüm ya bu yüzden ilk tarifim de bir tatlı olacaktı tabii ki:-) İstersen sıvı tatlandırıcı kullanıp kalori değerini daha da düşürebilirsin. Ben de en çok sütlü ve çikolatalı tatlılara bayılıyorum:-)

     

Bir Cevap Yazın

 
