RSS

Nachos…

20 Oca


Merhaba
Bugun sizlerle cok basit bir Meksika yemegi paylasmak istedim.
Evde yemek olmadigi zaman imdadima yetisiyor. Cok leziz ve bizlerin
damak tadina uygun. Deneyince sizlerde seveceksiniz eminim.

Malzemeler:

1 paket tortilla cips ( bulamazsaniz tortilla yapip kucuk parcalara kesip yagda kizartin)
1 su bardagi meksika fasulyesi
1 su bardagi kasar rendesi
1/2 adet sogan ince dogranmis
1/2 su bardak kiyma
tuz, karabiber, kirmizi biber ve kimyon
1 yemek kasik salca ( biber salcasi kullandim ben)

Nasil mi Yaptim?

Once islatip hasladigim fasulyelerimi kiymali koyu bir kivamda pisiriyorum.
Sogan, kiyma, fasulye, salca cok az suda pisiyor. Sonra tabagimiza(isiya dayanikli) once misir cipslerimizi koyuyorum. Uzerine kiymali soganli pisirdigim Meksika fasulyesini dokuyorum. Bu karisimin uzerine bir kat daha cips dosuyorum.
Eger aci seviyorsaniz tabasco ilave edebilirsiniz.
Rendelenmis kasar peynirimizi ilave ediyoruz.
Onceden isitilmis firina tabagimizi suruyorum.
Peynir eriyene kadar bekletiyorum firinda.

Ustune domates, sogan, maydanoz, (kisnis) acı biberden oluşan doğranmış bir karışımı dökerek servis ediyorum. Afiyet Olsun.

Zeynep T.

 
6 Yorum

Yazan: Ocak 20, 2006 in Genel

 

6 responses to “Nachos…

  1. YesilErik

    Ocak 19, 2006 at 7:55 pm

    Eline saglik Zeynepcim. Bugun zaten oluyorum acliktan, hic iyi olmadi bunu gormem ama olsun🙂

     
  2. burcunun-gunlugu

    Ocak 20, 2006 at 12:08 pm

    muhteşem.yemekte becerikli degilim ama ben bunu yapabilirim herhalde.goruntuyu gozumun onune getirerek ugraşırsam o azimle kesin yaparım herhalde .ellerine saglık.

     
  3. yemekvebiz

    Ocak 20, 2006 at 9:56 pm

    Merhaba Yesilerik,
    Bu hafta sonu Chicago yolcusunuz, bir hafta sonu buralara beklerim sizi, o zaman diledigini yaparim sana merak etme. Iyi eglenceler olsun.

    Burcu, cok hos ve basit bir lezzet, bizim damak tadimizada yakin, elbette kolaylikla yapabilecegine inaniyorum.

    Zeynep

     
  4. Nilay

    Ocak 21, 2006 at 3:41 am

    Gercekten cok guzel gorunuyor Zeynep Abla eline saglik.Cok istah acici, biraz da acisos ta doktuk muydu benim diyeti bozduracak kadar harika. Nasil da canim cekti. Gercekten de dedigin kadar var, bizim turkler severler bunu. Ayrica Turkiye’de Meksika fasulyesi diye sanirim Chili (diyorlar adina pek emin de degilim bizim burada genelde bayo cinsi barbunya kullandigimiz icin ben hic chili fasulyesi yemedim) var butun marketlerde. Mutlaka denensin. Bir de hindi pastirmalisi da cok guzel oluyor barbunyanin. Aman ne lezzetli. Mahfettin beni be Zeynep Abla, yapilirmi bu rejimde olan insana..:)))
    Sevgilerimle
    Nilay

     
  5. Pitircik

    Ocak 22, 2006 at 8:11 am

    Gercekten cok pratik bir tarif. Meksika lokantlarina gitmekten baya sıkılmıstık. Evde denemek daha ilginç olabilir. Ellerinize sağlık.
    Sevgiler…

     

Bir Cevap Yazın

 
