RSS

KArides Haslama

29 Oca


Malzemeler
Karides ( istenilen buyuklukte)
½ tencere su
1 corba kasik tuz
1 tane kuru sogan
1 corba kasik sirke gerekiyor once bizlere,

Nasil mi Yaptim?

Tenceremize suyu, tuzu, soganimizi dograyalim atese koyalim, kaynamaya baslarken sirkeyi ilave edelim icine, kaynama noktasinda yikanmis temizlenmis karidesleri atalim kaynar suya,
karideslerin pisme surelerini buyukluklerine gore ayarlamamiz gerekiyor, kucuk ebatta olanlar 6-7 dakikada pisiyor, jumbo diye tabir edilen buyuk karidesler ise 15 dakikada hazir oluyor, kivamini siz arada kontrol edin, cok haslanirsa makbul olmaz.

Bu sekilde hazirlanan karidesleri her sekilde kullanabilirsiniz, biz uzerine limon dilimleyip yemeyi daha cok seviyoruz, ama karides soslu makarnada cok guzel oluyor, yakin zamanda onuda yapip sizlere sunmayi hedefliyorum.
Afiyet olsun.
Zeynep T.
Veda Zamani

 
1 Yorum

Yazan: Ocak 29, 2006 in Genel

 

One response to “KArides Haslama

  1. aynur

    Ocak 30, 2006 at 9:26 am

    zeynepcigim ekledigin tariflerin hepsi bir harika.

    dun bos vaktimde yemek bloglarina bakarken yine gozum dondu dolaba gittim birseyler yemek icin ama meyvedan baska tatli yok diyordum bir baktim fistik ezmesi var 1 kasik fistik ezmesini ekmege surup yavsca yedim ve sakinlestim.

    Sonra senin tariflerin geldi aklima dedim ki bundan sonra zeynepin tariflerine bakmaliyim hem cok saglikli hem cok lezzetli gozukuyor. Ben deniz urunu hic yapmiyorum senin su karides, crab ve izgara balik tarifini bir deneyeyim.Ellerine saglik

     

Bir Cevap Yazın

 
