RSS

Aylık arşivler: Şubat 2006

>Saygisizlik Devam ediyor!!!

>Tuncay Özkan’ın sitesindeki hırsızlık !!!
Tuncay Özkan’in basinda bulundugu euroturkonline,com sitesinde
26 subat 2006 tarihinde farkedilen hirsizlik bir sekilde ort bas
edilmeye calisiliyor. Bu konu ile detayli bilgilere ve yaziya
Tijen Inaltog’un blogundan ulasabilirsiniz.
Bu sitede yayinlanan her yazidan, her resimden, her
tariften sadece ben ve Figen sorumludur.
Tuncay Ozkan’in sitesindeki yazilardan, resimlerden kim sorumlu olur sizce?

Sevgilerimle.

Zeynep Tore

 
3 Yorum

Yazan: Şubat 28, 2006 in Dikkat

 

Saygisizlik Devam ediyor!!!

Tuncay Özkan’ın sitesindeki hırsızlık !!!
Tuncay Özkan’in basinda bulundugu euroturkonline,com sitesinde
26 subat 2006 tarihinde farkedilen hirsizlik bir sekilde ort bas
edilmeye calisiliyor. Bu konu ile detayli bilgilere ve yaziya
Tijen Inaltog’un blogundan ulasabilirsiniz.
Bu sitede yayinlanan her yazidan, her resimden, her
tariften sadece ben ve Figen sorumludur.
Tuncay Ozkan’in sitesindeki yazilardan, resimlerden kim sorumlu olur sizce?

Sevgilerimle.

Zeynep Tore

 
3 Yorum

Yazan: Şubat 28, 2006 in Uncategorized

 

moralinizi bozmayınnnnn


arkadaşlar bozmayın moralleriiii diyete devammm!!! yaa bahar geldi die baarınıorum kaç gündür burdaaa içiniz kıpraşsın hadiiii!!!!aldıınız 1-2 kiloyu düşünüp dertlenmeyin çünkü o zaman battı balık yan gider diip abanıoruz yemekleree!!! öle yapmayın lütfeen!!taam kendinizi tutamayıp yemiş olabilirsiniz bi kaç şey ama sonra hiç bişi olmamış gibi devam edin diete ve sporaa! moral bozukluğu bizim en büük düşmanımızzzz!!!! toparlanın kızarım haaaaaa =))) bakın büük puntolarla yazıorummm ii okuyunnnn =)))

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 27, 2006 in Uncategorized

 

kendimi cok kotu hissediyorum!!!

yine geldi catti regl oncesi sendromum ve yedikce yiyorum, pisman oluyorum, durduramiyorum kendimi, verdigim 1-2 kiloyu da eminim geri aldim bu hafta. valla bu is nasil olucak bilmiyorum. bi umutla hevesle basliyorum, sonunu getiremiyorum. bu sekilde de ibre 100 kiloyu vurdu. keyfim hic yok, icimden hicbirsey yapmak gelmiyor. canimdan bezdim yani anliycaginiz!

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 27, 2006 in Uncategorized

 

merhaba arkadaslar!!!


herkese merhaba,
araniza yeni katiliyorum. blog adresim: http://sevimlitombullar.blogspot.com
yazimi okursaniz paylasmak istediklerimi anlarsiniz. benim sismanlarla dertlesmeye ihtiyacim var, bana surekli telkinlerde bulunan ideal kiloda olanlara degil! tabii basari hikayeleri yani sismanlarin zayiflama hikayeleri herzaman ilham verici olmustur. o ayri!
ayni sorunlari yasadigim insanlarla bunlari paylasmak cok iyi olacaktir diye dusunuyorum. sizlere ihtiyacim var!

sevgiler
hellokitty

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 27, 2006 in Uncategorized

 

merhaba arkadaslar!!!

herkese merhaba,
araniza yeni katiliyorum. blog adresim: http://sevimlitombullar.blogspot.com
yazimi okursaniz paylasmak istediklerimi anlarsiniz. benim sismanlarla dertlesmeye ihtiyacim var, bana surekli telkinlerde bulunan ideal kiloda olanlara degil! tabii basari hikayeleri yani sismanlarin zayiflama hikayeleri herzaman ilham verici olmustur. o ayri!
ayni sorunlari yasadigim insanlarla bunlari paylasmak cok iyi olacaktir diye dusunuyorum. sizlere ihtiyacim var!
sevgiler
hellokitty

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 27, 2006 in Uncategorized

 

Ben de geldim!

İste ilk postum!
Tavsiyelerinizi ve diyet hikayelerinizi okudum…Sabahlari sirkeli suyu ben de uyguliycam, bi arkadasim da tavsiye etmisti, bakalim nolcak….Herkese diyetinde irade ve basari diliyorum bu hafta…Ben bu haftasonu acyip bozdum diyeti, blogumda okursunuz ayiplarimi:(((((
Utanctan olen N-light……

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 27, 2006 in Uncategorized

 

>Ayip mi desek, saygisizlik mi?

>Bu sabah uyaninca emailime sevgili Mine‘den gelen emaili okuyunca
sasirdim kaldim. Cunku gorduklerime inanamadim. Nedir bu?

Insanlarin biz blog sahiplerine hic saygilari yok demek ki.
Bizler tum mutfaktaki emeklerimizi birbirimizle, dostlarimizla
paylasmak icin emek sarfediyoruz, birileri gelip, sorma zahmetinde
bile bulunmadan sayfalarca kose hazirlayip, arsizca yayinliyorlar.

Daha onceleri defalarca boyle durumlarla karsi karsiya kaldik
herbirimiz.

Ama bu sefer sessiz kalmama taraftariyiz.
Gereken ne ise yapalim. Tum blog dostlari bu birlikteligi saglayalim.

Zeynep & Figen

 
16 Yorum

Yazan: Şubat 26, 2006 in Dikkat

 

Ayip mi desek, saygisizlik mi?

Bu sabah uyaninca emailime sevgili Mine‘den gelen emaili okuyunca
sasirdim kaldim. Cunku gorduklerime inanamadim. Nedir bu?

Insanlarin biz blog sahiplerine hic saygilari yok demek ki.
Bizler tum mutfaktaki emeklerimizi birbirimizle, dostlarimizla
paylasmak icin emek sarfediyoruz, birileri gelip, sorma zahmetinde
bile bulunmadan sayfalarca kose hazirlayip, arsizca yayinliyorlar.

Daha onceleri defalarca boyle durumlarla karsi karsiya kaldik
herbirimiz.

Ama bu sefer sessiz kalmama taraftariyiz.
Gereken ne ise yapalim. Tum blog dostlari bu birlikteligi saglayalim.

Zeynep & Figen

 
16 Yorum

Yazan: Şubat 26, 2006 in Uncategorized

 


dün sporaa başlaaaaaaadıııımmmmmmmmmmm =)))

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 26, 2006 in Uncategorized