RSS

>Patates Kroket

18 Kas

>

Dün bayram ziyaretinde bir sitem aldım.
Diyor ki Gizem, "artık hiç yeni tarif eklenmiyor, çok teessüf ederim, eski tariflerle idare ediyoruz"
Doğru dedim, hem yoğunluktan hem de benim kronikleşen fotoğraf makinası problemimden kaynaklanıyor bu.

Geçmiş yıllarda bir makinam vardı JVC ki çok memnundum lakin bir gün çantamda kendi kendine bozulmuş.Optik zoomu iptal olmuş ve orjinal parçası da ancak Japonya dan gelebiliyor ve getirtemediler çünkü bu ürünün TR de yetkili servisi yok! Bu yüzden makina elimde kaldı.

Devamı »

 
5 Yorum

Yazan: Kasım 18, 2010 in TuzBiber Dergisi Tarifleri

 

5 responses to “>Patates Kroket

  1. bocuruk

    Kasım 18, 2010 at 10:33 am

    >Ohhh… Misss…misss…🙂 Figencim şöyle garantili bir kroket tarifi arıyordum ki çıkageldin. Yapınca söylerim sana benim sonucu da. Ellerine sağlık, nice bayramlara!Sevgilerimle…

     
  2. Fatoş Öztürk

    Kasım 18, 2010 at 10:39 pm

    >Dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun… Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

     
  3. dökme demir tava

    Kasım 19, 2010 at 12:20 pm

    >teşekkürler değişik bi kroket tarifi olmuş..

     
  4. anneanneninemekleri

    Kasım 22, 2010 at 11:42 am

    >kroketler harika görünüyor ellerinize sağlık

     
  5. umut

    Kasım 28, 2010 at 2:11 pm

    >teşekkürler isabetli bir tarif olmuş

     

Bir Cevap Yazın

 
