RSS

>İrmikli Pankek ( İrmikli Pancake )

01 Şub

>

TuzBiber Dergisi için geçen yıl yaptığım tariflerden biriydi İrmikli Pancake ya da Pankek🙂
Bu tarifin tadı bana daha çok bazlamayı anımsattı.
Yerken resmen sıcak sıcak bazlama yemişim hissi verdi. 
Zira sıcakken dayanamadım ve bolca tereyağlı yedim🙂
Bu ölçülerle epeyce çıkıyor.
Siz 2-3 kişilik çekirdek aileniz için yapacaksanız ve de çok tüketen bir aile değilseniz lütfen yarı ölçü yapın.
İsraf etmeyelim…

Fotoğraflar yine ne yazık ki geçen yıl cep telefonum ile çekilmişti bu sebeple ancak bu kadar olabildi.
Ama sonuç lezzet olarak gerçekten tarifi denemeye değer.

Devamı »

 
 

8 responses to “>İrmikli Pankek ( İrmikli Pancake )

  1. derya

    Şubat 1, 2011 at 12:57 pm

    >Canım süper olmuş ellerine sağlıkresimlediğin içinde teşekkür ederimöpüyorum.

     
  2. Anonymous

    Şubat 1, 2011 at 1:12 pm

    >Figencimmmyine harikalar yaratmıssın.. kesinlikle deneyeceğim senden aldığım tum tarifler bir harika oluyor eminim bu da öyle olacak.. zaten oğlum pancake e bayılır. senin sayende aile içinde hamarat ilan edildim..🙂

     
  3. marTı

    Şubat 1, 2011 at 1:15 pm

    >Çok güzel görünüyor..Ellerinize Sağlık…

     
  4. Cafe Portakal

    Şubat 1, 2011 at 1:36 pm

    >çok nefis görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler…

     
  5. Kendimce

    Şubat 1, 2011 at 9:51 pm

    >görüntü herşeyi anlatıyor ellerinize sağlık

     
  6. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 2, 2011 at 8:17 pm

    >Figenim; mısırunlusunu görmüş, denemiştim ama böylesini ilk kez duyuyorum. İlginçmiş gerçekten. Ellerin dert görmesin hiperaktifim benim..

     
  7. Ege

    Şubat 2, 2011 at 11:34 pm

    >Harika bir kahvaltı alternatifi olmuş, ellerine sağlık canım. Bu arada ben de sizleri özledim, bir etkinlik olsa da bahaneyle buluşsak hasret gidersek🙂

     
  8. birdilimdus

    Şubat 4, 2011 at 1:57 pm

    >Figenimmmmmm süpperrr ellerine sağlık nefisss :)))Sevgiler,Evren

     

Bir Cevap Yazın

 
