RSS

>Yumurtalı taze soğan

05 Şub

>

Yumurtalı taze soğan
Kahvaltı menülerimize ekleyebileceğimiz pratik bir tarif daha.
Bu da Pratik Pırasa gibi ya da Peynirli Biber Kavurma gibi bir göçmen yemeğidir.

Rahmetli babam Yugoslav Göçmenidir.
Bu tarifleri de rahmetli babaannem hayattayken yerdik.
Şimdi aynı tarifi kendim yapıp yesem de sanki o yıllarda büyüklerimizin yaptığı lezzet olmuyor. O sihir başkaydı sanırım, daha tatlı geliyordu çocuk yaşlarımda.
Tarif farklı ya da ilginç gelebilir size ama yaparsanız hele de tadına bakarsanız belki bana hak verirsiniz. Hatta belki de hemen, yarın sabah Pazar Kahvaltınız için bile yapabilirsiniz:)
Ben bu lezzeti çok seviyorum.
Tarif için devam edelim…

Devamı »

 
8 Yorum

Yazan: Şubat 5, 2011 in Kahvaltı, Pratik Tarifler

 

8 responses to “>Yumurtalı taze soğan

  1. Zerrin Pasta Evi

    Şubat 5, 2011 at 6:38 pm

    >Figencimm bugün pazardan hem çeşitli otlar hemde taze soğan almıştım. Yarın denemek istiyorum tarifini :)) ellerine sağlık canımmm benim :)Ne kadar haklısın çocukken büyüklerimizin elinden yediğimiz yemeklerin lezzetini bende unutamam.Rahmetli babaannem çok marifetli bir kadındı.Bizimle beraber yaşadığı için onun sayesinde çok şey öğrendim ve gördüm. Öpüyorum canım. Bodrum'dan sevgiler…

     
  2. Anonymous

    Şubat 5, 2011 at 7:16 pm

    >Figen'cim benim de rahmetli anneannem çocukluğumda yapardı,bayılırak yerdim,hatta içine birazda çökelek koyardı duruma göre.Beni çocukluğuma götürdün,çok teşekkürler:))Sevgilerimle

     
  3. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 6, 2011 at 9:37 am

    >Bu kadar basit, bu kadar lezzetli olabilir bir kahvaltılık..Canım, elcağızlarına sağlık..Öğretenler nur içinde yatsınlar..

     
  4. Cafe Portakal

    Şubat 6, 2011 at 6:57 pm

    >basit fakat nefis bir lezzete benziyor.ellerinize sağlık sevgilerimle…

     
  5. Vakit Buldukça - EsEr

    Şubat 6, 2011 at 11:08 pm

    >Benim de rahmetli anneannem yapardı. Kokusu burnuma geldi..Figencim memnun olurum sizleri ağırlamaktan. Ne güzel olur..Sevgiler..EsEr – Vakit Buldukça

     
  6. Hayat Penceremden

    Şubat 7, 2011 at 12:03 pm

    >Ayyy ananem yapardı bize şimdi onu hatırladım

     
  7. daimamutfak

    Şubat 8, 2011 at 1:46 pm

    >bende hatırladım şimdi..nefis olur..sevgiler.

     
  8. Yıldız

    Şubat 19, 2011 at 8:19 am

    >Figencimellerine sağlık canımben de baba tarafından yugoslav göçmeniyim bilirsin…Bizdede yapılır bu soğanlı yumurta fakat taze soğanlar bitmek üzereyken ortalarından sübek çıkarırlar onlarla yaparız belki babaannende öyle yapıyordur sanada bu nedenle lezzeti farklı gelmiş olabilir….Ellerine sağlık canım afiyetler olsun ay bak uzun zamandan beri yapmamıştım yakın zamanda yapmalıyım bunu :))aklıma düşürdün :))

     

Bir Cevap Yazın

 
