RSS

>Ev yapımı Supangle

07 Şub

>

Bu tarifi yemekbiz yahoo mail grubumuzda Sonay arkadaşımız paylaşmıştı.
Uzun zamandır yapılacaklar arasında bekliyordu.
Nihayet geçen hafta yaptım. Beklediğim gibi bir tatlı oldu. Ev yapımı mis gibi spungle.
Üstelik yapısı da benim tabirimle merhem gibi:))
Öyle pütürlü ya da sulu değil kıvamı iyi, lezzeti iyi. Ama kakao ve çikolata markalarını değiştirerek denenebilir belki o zaman tam dışarıda yapılan ve mis gibi keskin direkt damakta yakıcı bir tat bırakan tarife ulaşabilirim.
O yakıcı lezzet glikoz vs değilse tabii🙂
Ama o zamana kadar bu tarif kullanılacak çünkü gerçekten gayet başarılı bir tarif.

Devamı »

 
10 Yorum

Yazan: Şubat 7, 2011 in Çocuklara Öneriler, Tatlılar

 

10 responses to “>Ev yapımı Supangle

  1. Cafe Portakal

    Şubat 7, 2011 at 2:09 pm

    >hmm mis gibi olmuş ellerinize sağlık bende evde kendim yapıyorum.sevgilerimle…

     
  2. Gokyuzu99

    Şubat 7, 2011 at 4:02 pm

    >Ellerine sağlık, nefis bir tarif, nefis bir resim. Benden de ufak bir bilgi: Supangle'nin ismi nereden geliyor: Sup – Angles, yani ingiliz çorbasıSevgiyle,

     
  3. zuhal yalçın

    Şubat 7, 2011 at 4:07 pm

    >of of of offfffff yemede yanında yat ellerine sağlık canım benim:)

     
  4. Pasta Kutusu

    Şubat 7, 2011 at 4:15 pm

    >Figencim "damar" bir tatlı olmuş :PSüper görünüyor, fotoğraf ta çok güzl ellerine sağlık canım…Bir de belki kakao olarak nestle nin gourmet kakaosu daha iyi sonuç verebilir. Benim pastalarımda kullandığım o ayarda bir kakao var ve inanılmaz fark ettiriyor tadını, rengini, dokusunu.Sevgiler…Banu Uçak

     
  5. Kaymaklı Kadayıf

    Şubat 7, 2011 at 7:27 pm

    >Ellerine sağlık bayılırım ev yapımı supangleye.Babam yapardı ben çocukken, su bardaklarına koyardı ayrı bir keyfi ve tadı olurdu.

     
  6. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 8, 2011 at 5:14 pm

    >Figenim; bu bombalardan 'popoları büyüme riski taşıyan' anneler de yiyebilir mi acep?:))) Ellerine sağlık, vallahi ağzım sulandı..

     
  7. nazlı

    Şubat 9, 2011 at 2:55 pm

    >nası iştah acıcı bi resim bu ? nefis durmus..ellerine saglık

     
  8. ACEMİ YAZAR

    Şubat 14, 2011 at 3:11 pm

    >Harika,evet gerçekten harika yaptım ve süper oldu,ben çikolatayı antep fıstıklı almışım ama böylede çok güzel oldu,en kısa zamanda tekrar yapıcam..

     
  9. meral

    Şubat 17, 2011 at 12:46 am

    >Zeynep Tore seni cok merak ediyorum sana baska turlu ulasamiyorum nerdesin?

     
  10. yersofrasi.org

    Şubat 28, 2011 at 8:38 pm

    >Uzun zamandır bloglar arasında geziniyorum ama sitenizle karşılaşmak bugüne nasipmiş. Bu güzel supanguleyi görünce yorum yazmadan yapamadım. Nefis görünüyor. Tatlı krizlerine birebir gelecek bir tarif. Ellerinize sağlık.

     

Bir Cevap Yazın

 
