RSS

>Fırında elma dilim patates

10 Şub

>

Çoğu bayanın ortak derdi nedir?
Fazla kilolarımız ve eşittir diyet🙂
Benim gibi yemek severseniz şayet kilo konusu bir yaştan sonra sorun olmaya başlıyor.
Bir de kızartma seviyorsanız ki ben yaz mevsiminde karışık kızartmaya bayılırım.
Domates soslu ya da yoğurt soslu hiç fark etmez ekmeğimi banarım o sosuna yağlı falan da fark etmez bilakis çok lezzetli oluyor🙂
Fırında yapılan patatesi çoğumuz biliyordur.
İster parmak patates şeklinde kesilsin ister elma dilim şeklinde.
Yapımı çok kolay ama lezzeti çok büyük bana göre.
Hele eşim her hafta elma dilim patatesten yapmamı ister özel sipariş verir.
Çok hafif olduğu ve kızartma şeklinde yapılmadığı için sık sık yapılabilir bir tarif oluveriyor evinizde.

Devamı »

 
 

14 responses to “>Fırında elma dilim patates

  1. Betül KÖROĞLU

    Şubat 10, 2011 at 9:49 am

    >bende bayılırım. patatesin her hali beni cezbetmiştir zaten. ellerien sağlık sevgiler

     
  2. derya

    Şubat 10, 2011 at 10:17 am

    >Canım ellerine sağlık bayılırım.Patatesle ne harikalar yaratırız mutfaklarımızda.Ben artık şakşukayı bile fırında yapıyorum:))Sımsıcak sevgiler.

     
  3. Efe ve Eren

    Şubat 10, 2011 at 10:17 am

    >elinize sağlık bende bayılıyorum fırında patates e:)kızartmaktan daha pratik ve guzel geliyor bana:)sevgiler.

     
  4. .:Hobibox:.

    Şubat 10, 2011 at 10:45 am

    >Böyle pişen patateslerin lezzeti bir başka oluyor, sevgiyle muhabbetle kalın, ellerinize sağlık.

     
  5. ÖRGÜÇANTAM

    Şubat 10, 2011 at 11:04 am

    >ellerine sağlık canım patates, patlıcan aynı bu şelide bir tatlı kaşığı yağda koyuyorum sıkça yapıyorum . çok lezzetli olmasına karşın bizim evde de artık kızartmalara veda eildi. patasi haftada üç kez filan yapıyorum balık ,tavuk yanına süper oluyor. sevgiler

     
  6. Cafe Portakal

    Şubat 10, 2011 at 5:49 pm

    >HARİKA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK BİR DE O KİLOLARI ALMAK İSTEYENLER VAR:)SEVGİLERİMLE….

     
  7. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 10, 2011 at 5:52 pm

    >Figenim; 2001'de aort kapak replasmanı olup protezlendiğimden beri-demek ki 10 yıldır- hayatım diyet oldu. Ama sanırım yaşam biçimi haline getirmeyi başardım. Yemeyi çok severim ama kilo fazlalığının önlenemez hale geldiğinde ne tehlikeli olduğunu da çok iyi bildiğimden iradeyi mecburen düstur edindim. Zor ama imkansız değil güzelim. Gelelim elma dilim patateslere..Abartılı olmamak ve ayrıca ekmek tüketmemek kaydıyla nefis birşey bu..Ellerine sağlık canım kardeşim..Sağlıkla kal..

     
  8. Selcen

    Şubat 11, 2011 at 3:17 pm

    >Figencim ellerine sağlık bende çok sık yaparım çok severiz en sağlıklısıda böyle🙂 öpüyorum sevgiler…

     
  9. FİGEN KARAVAŞ

    Şubat 11, 2011 at 8:39 pm

    >Betül cüm teşekkür ederim canım:)Derya cım, şakşukayı nasıl yapıyorsun fırında anlat hemen:)Efe ve Eren hosgeldiniz:) teşekkür ederim.Hobibox hosgeldiniz:) teşekkür ederim.Örgüçantam; canım evet ben de bundan sonra patlıcanları deneyecegim:)Cafe Portakal:) valla o kilo almak isteyenler gıpta ve de kıskanc duygularımla bakıyorum:))))Serap cımm, demek ki sen formunu bu zorunlu duruma baglısın ama tebrke diyorum seni canım valla ben cok zor diyet yapıyorum ya da dizginliyorum.Zira yine 3 kilo almısım:(Selcen cim teşekkür ederim canım.Operim sizi kızlarrrrrrrrFigen Karavaş

     
  10. Akıllı Anne

    Şubat 11, 2011 at 10:54 pm

    >Evde hiç kızartma yapmıyorum. Bu yüzden patatesi fırında yapmak en iyi alternatif. Ben de çok severim. Sosuna bir iki diş dövülmüş sarımsak ekliyorum. Harika oluyor.

     
  11. Kendimce

    Şubat 12, 2011 at 8:50 pm

    >Vallahi ne yalan söyliyeyim kızartmaya ben de bayılıyorum ellerinize sağlık patatesi her şekli ile severim

     
  12. karabiberinmutfagi

    Şubat 14, 2011 at 9:35 am

    >hayirli kandiller🙂

     
  13. Mimosa Café

    Şubat 14, 2011 at 10:14 am

    >patatesi çok seviyorum ben de. çok güzel olmuş elinize sağlık.

     
  14. sevilsen

    Şubat 14, 2011 at 2:21 pm

    >Figencim eline sağlık..Biz de alilecek çok seviyoruz fırında patatesi ve sıkça yapıyoruz. Sana sosunu hazırlarken içine bir-iki diş de sarmısak koyarak denemeni öneririm, çok yakışıyor..Sevgiler..

     

Bir Cevap Yazın

 
