RSS

>Sütlü İrmik Helvası – Hayırlı Kandiller

14 Şub

>

İrmik helvasının yapılışı insanları tedirgin ediyor, hep arkadaşlarımdan bunu duyuyorum.
Oysa çok kolaydır belki bir kere mutfağa girip denemek gerekiyor. Sonra el alışıyor ve aslında çok zor olmadığını görüyorsunuz.
Ben de bugün kandil olduğu için mutfağa gidip hemen sütlü irmik helvası yaptım.
Ve yaparken de adım adım tüm aşamalarını çekmeye gayret ettim.
Ki ilk kez yapacak olan arkadaşlarımız daha rahat olsunlar önlerine çıkacak aşamayı bilsinler🙂


Tarif eski tarifim 2005 yılında yayınladığım şekli burada.
Ama fotoğraf yeni, yani güncelleme de denebilir.
Ve yapım aşamaları eklenmiş olarak blogda yerini aldı.
  
Herkese hayırlı kandiler dilerim.
Dualarımız kabul olsun inşallah…
Tarif ve yapım aşamaları için devam ediyoruz.

Devamı »

 
15 Yorum

Yazan: Şubat 14, 2011 in Kandil, Tatlılar

 

15 responses to “>Sütlü İrmik Helvası – Hayırlı Kandiller

  1. Selcen

    Şubat 14, 2011 at 2:19 pm

    >Ellerine sağlık canım nefis akşam yapmayı planlıyorum🙂 Kandilin mübarek olsun…

     
  2. Selcen

    Şubat 14, 2011 at 2:20 pm

    >Ellerine sağlık canım nefisss, akşam yapmayı planlıyorum. Kandilin mübarek olsun…

     
  3. sevilsen

    Şubat 14, 2011 at 2:24 pm

    >Senin de kandilin mübarek olsun Figencim..Eline sağlık, Allah kabul etsin. Sevgiler..

     
  4. derya

    Şubat 14, 2011 at 3:30 pm

    >Allahın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..Yıpranmış ve Katılaşmış Gönülleri Rahmet Meltemiyle Yeşerten Eşsiz Peygamberin Doğum Günü Olan Mevlit Kandilinizi En Içten Dileklerimle Tebrik Ederim.

     
  5. Fatoş Öztürk

    Şubat 14, 2011 at 5:49 pm

    >Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, şeytan senden uzakta, melekler başucunda olsun, güneş öyle bir geceye doğsun ki duaların kabul kandilin mübarek olsun.En içten sevgilerimle…

     
  6. anneanneninemekleri

    Şubat 14, 2011 at 5:51 pm

    >Heva nefias görünüyor,kandiliniz mübarek olsun.

     
  7. SERAP

    Şubat 14, 2011 at 8:30 pm

    >Of of bütün günün kosturmacasindan eve gelip ancak yemek yapmaya vakit bul..Sonra gecenin bir saati bloglarda kandil mesaji yazmak icin ugradigin arkadaslarin misler gibi gelvayla karsina ciksin….Olacak ismi bu simdi iki kasik helva olsaydi fenami olurdu yani….Neyse kandilin mubarak olsun.Sevgiler

     
  8. ayseyaman

    Şubat 14, 2011 at 8:41 pm

    >sevgili Figencim bu yazında tam beni tarif ediyorsun :)karşında helvayı çok seven ama hayatında hiç helva kavurmamış biri var…vallahi canım cekti..tarif için mutlaka geri geleceğim, ellerine emeklerine sağlık, ben de seni özlemişim :)hayirli kandiller dilerim

     
  9. Cafe Portakal

    Şubat 14, 2011 at 9:07 pm

    >ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN ALLAH KABUL ETSİNHAYIRLI KANDİLLER…

     
  10. Miskokulu Lezzetler

    Şubat 14, 2011 at 9:27 pm

    >Figenciğim ellerine sağlık hayırlı kandiller diliyorum sevgiler…

     
  11. Nilgün

    Şubat 15, 2011 at 5:50 am

    >Ellerinize sağlık ne güzel her aşamasını vermişsiniz. Mutfakla ilgisi olmayan bile bakıp rahatça yapar. Sağlık ve sevgi dileklerimle..

     
  12. Kurbiş Pasta ve Kurabiye Tasarım Evi

    Şubat 15, 2011 at 7:53 am

    >Ellerinize saglik, ne guzel tarif etmissiniz. Cok hos bir site, cok hos bir anlatim. Hayirli kandiller dilerim…Burcu

     
  13. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 15, 2011 at 5:25 pm

    >Figenim, bence de kolaydır irmik helvası, lakin sıkı kol kuvveti gerekir..Bunu sık sık yapıyorsan o kuvvet senin kollarında zaten vardır:))) Anladın sen onu!!!Ellerine sağlık bi tanem..

     
  14. MERHABA

    Şubat 15, 2011 at 5:44 pm

    >ellerinize sağlık nefis görünüyor .Geçmiş kandilinizi kutluyorum .Sevgiler….

     
  15. birdilimdus

    Şubat 16, 2011 at 8:52 am

    >Ellerine sağlık canım ben bu kandil ne yazık ki bir şey yapamadım ama olsun ir dahakine inşallah!!!Geçmiş kandilin mübarek olsun dualarımız kabul olsun canım.Sevgiler,Evren

     

Bir Cevap Yazın

 
