RSS

>Nutellalı Kek – Bloglardan Denemeler

22 Şub

>

Nutellalı Kek
Bu keki sevgili Mine’nin sitesinde okuduğumda tam benlik demiştim.
Ve notumu almıştım.
Dün nasıl bir kek yapsam diye düşünürken aklıma geldi, tam sırası dedim:)
Bugün Zeynep, Ebru , Elvan ve 3 arkadaşım daha bana kahvaltıya geldiler.
Bu keki onlar için dün yaptım ve sonuçtan çok memnun kaldım.
Öyle ki dün keki kesip tadına bakınca hele ki sıcak sıcakken bir dilim kesmedi:)
Velhasıl ev halkına bıraktım o keki ve gece bir kek daha yaptım:)

Bugün gelen arkadaşlarım da beğendiler.
Benim favorilerim arasında yerini aldı bu kek.
Zira hem malzeme konusunda sıkıntı yok kolay malzemeler hem de yapım aşaması çok pratik.
Ulus çok sevdi bu keki, yani ara ara pişecektir demek:)

Devamı »

 
12 Yorum

Yazan: Şubat 22, 2011 in Blog'lardan Denemeler, Kekler

 

12 responses to “>Nutellalı Kek – Bloglardan Denemeler

  1. ♥ Hasretli Lezzetler ♥

    Şubat 22, 2011 at 9:32 pm

    >mmmh gercekten enfess gröünüyor! ellerine saglik yiyenlerede afiyet sekerler olsun😉 muhabbetiniz daim olsun canim..sevgiler

     
  2. Beyaz Kkelebek

    Şubat 22, 2011 at 9:33 pm

    >Amanınn bunu ben bir oturuşta tek başıma yerim :)Hem kek hemde nutellalı daha ne olsun.Ellerine sağlık canım.Sevgiler SLN

     
  3. CaNaN

    Şubat 22, 2011 at 11:38 pm

    >çok güzel görünüyo.. nutellanın zaten hastasıyım.. ellerine sağlık. sevgiler.

     
  4. bocuruk

    Şubat 23, 2011 at 8:16 am

    >Hakikaten enfes bir kek… Demedi demeyin bence de deneyin :)) Ellerine sağlık, sofrana evine bereket güzel yürekli arkadaşım :)Sevgilerimle…

     
  5. İZMİRLİ

    Şubat 23, 2011 at 10:00 am

    >SEVGİLİ FİGEN HANIM YİNE NEFİS BİR TARİF VERMİŞSİNİZ ZATEN SİTENİZDEN GÖRÜPTE YAPTIĞIM HER TARİF BÜYÜK ÖVGÜLER ALIYOR ÖZELLİKLE BEŞ ÇAYINDA YAPTIĞIM LABNELİ POĞAÇA VE ÇİKOLATA SOSLU KAKAOLU ELMALI KEK TAM BİR BAŞ YAPIT BU TARİFİNİZİDE AKŞAMA DENEYECEĞİM:))) SEVGİYLE KALIN….

     
  6. LEZZETLİ SOMUNLAR

    Şubat 23, 2011 at 10:11 pm

    >Sen kek değil bomba yapmışsın be gülüm.. Ellerin dert görmesin..

     
  7. olcey

    Şubat 28, 2011 at 8:18 am

    >Nutella değil, yeni Sarelle ile süper olacak, kşam yapacağım…

     
  8. FİGEN KARAVAŞ

    Şubat 28, 2011 at 8:39 am

    >Hasretli Lezzetler; teşekkür ederim canım,Beyaz kelebegim:)valla yeniyor:)) ama yemeyelim değil mi:)Canan:teşekkür ederim,Elvanım:) afiyetler olsun:)İZmirli: Ben de teşekkür ederim tarifleri deneyip yorumlarınızla burada paylaştıgınız için,zira yapılan tariflerin yorumları cok onemli cok arkadasımız ozelden yazıyor bana burada pek yazılmıyor:) Buı yuzden burda yazılan yorumlar onemli.Serapcım:) Bomba:)olcey: ben de Sarelle kullanıyorum:) Yaparsanız yorumuzu beklerim:)teşekkür ederim arkadaşlar,Sevgilerimle,Figen

     
  9. FİGEN KARAVAŞ

    Şubat 28, 2011 at 8:39 am

    >Hasretli Lezzetler; teşekkür ederim canım,Beyaz kelebegim:)valla yeniyor:)) ama yemeyelim değil mi:)Canan:teşekkür ederim,Elvanım:) afiyetler olsun:)İZmirli: Ben de teşekkür ederim tarifleri deneyip yorumlarınızla burada paylaştıgınız için,zira yapılan tariflerin yorumları cok onemli cok arkadasımız ozelden yazıyor bana burada pek yazılmıyor:) Buı yuzden burda yazılan yorumlar onemli.Serapcım:) Bomba:)olcey: ben de Sarelle kullanıyorum:) Yaparsanız yorumuzu beklerim:)teşekkür ederim arkadaşlar,Sevgilerimle,Figen

     
  10. İZMİRLİ

    Şubat 28, 2011 at 1:39 pm

    >SEVGİLİ FİGEN HANIM TARİFİNİZİ DENEYECEĞİMİ YAZMIŞTIM VE İKİ MİSAFİR GURUBUMADA YAPTIM HERKES BAYILDI KISACASI BU TARİFTE PATLADI GİTTİ:DDDDD AMA DENEDİĞİM HER TARİFİNİZ BU KADAR BEĞENİLİP ÖVGÜ ALIYORSA BUNUN SEBEBİ SİZİN BU KADAR İTİNA VE DOĞRU ŞEKİLDE ANLATIMINIZDANDIR BELİRTMEK İSTERİM ÇÜNKÜ BLOGLARDAN DENEDİĞİM HER TARİF BU KADAR GÜZEL SONUÇ VERMİYOR MALASEF O YÜZDEN SİZE TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİYLE KALIN…

     
  11. FİGEN KARAVAŞ

    Şubat 28, 2011 at 2:46 pm

    >İzmirli:son yorum için de çok teşekkür ederim,ne güzel beğenmeniz.Ellerinize sağlık sizin de.Sevgili Mİne ye de teşekkür edeyim tarif ona ait ben paylaştım.Siz İzmir de mi yaşıyorsunuz?sevgilerimle:)Figen Karavaş

     
  12. İZMİRLİ

    Şubat 28, 2011 at 3:07 pm

    >EVET GÜZEL İZMİRİMİZDE YAŞIYORUM

     

Bir Cevap Yazın

 
